Pomysły na prezent na Dzień Mężczyzny

10:37:00

Cześć, Kochani.

Za nami obchodzony całkiem hucznie w całej Polsce Dzień Kobiet, przed nami zaś nieco mniej popularny Dzień Mężczyzny. Choć dużo szumniej świętowany jest Dzień Chłopaka, ciężko przecież zaliczyć do tej kategorii naszego trzydziesto-, czy też czterdziestolatka, toteż uważam, iż 10 marca zasługuje na równie dużą uwagę. Dziś przychodzę do Was z kilkoma pomysłami na najlepsze okiem Julii prezenty na Dzień Mężczyzny

# Perfumy
Tutaj chyba nie wykażę się dużą oryginalnością, jednak uważam, iż perfumy to zawsze trafiony i przydatny prezent - oczywiście, jeśli znamy ulubione nuty zapachowe naszego najdroższego. Każdy mężczyzna, niezależnie od wieku, wykonywanego zawodu, czy charakteru uwielbia przyciągać kobiece spojrzenia - a roztaczany wokół siebie piękny zapach bez wątpienia jest tutaj ważnym czynnikiem.

# Felgi samochodowe
Prezent, bądź co bądź, dość kosztowny, jednak możesz być pewna, iż wywoła kilometrowy uśmiech na twarzy ukochanego. Eleganckie felgi, jak na przykład te ze strony https://www.ladnefelgi.pl/ to obowiązkowy element wyposażenia samochodu każdego miłośnika motoryzacji. A, bądźmy szczerzy, większość facetów traktuje swoje samochody niczym własne dzieci.

# Dobra książka
Mam to szczęście, iż Mój Mężczyzna uwielbia czytać - ba, i to literaturę niebanalną, bowiem głównie rzetelnie napisaną historyczną. Wybór pozycji jest tutaj niesłychanie szeroki, tak więc jeśli aktualnie nie mam innego pomysłu na prezent, realizuję Jego książkową listę życzeń. Jeśli Wasi Panowie również są miłośnikami literatury - śmiało. Na pewno będą zadowoleni.

# Elegancka koszula
Nie dość, że zawsze się przyda, to jeszcze cieszy i nasze oczy. Która z nas bowiem nie lubi, kiedy nasz mężczyzna wygląda niczym model rodem z okładki czasopisma? Moda wciąż się zmienia, toteż możemy nie tylko zasilić nowością garderobę naszego lubego, ale i wybrać model z setek dostępnych w niemalże każdym odzieżowym sklepie.

# Prezent personalizowany lub zrobiony własnoręcznie
Co może bardziej ucieszyć, niż rzecz, na zrobienie której poświęciłyśmy własny czas i pracę? Słoik pełen karteczek z wymienionymi powodami naszej miłości do niego, album zapełniony wspólnymi zdjęciami, czy też plik biletów do wykorzystania w różnych sytuacjach (np. dzisiaj  Ty wybierasz film, dziś zabieram Cię na randkę, dziś wybieramy pozycję...) to zawsze miłe sercu pomysły.

Obchodzicie Dzień Mężczyzny? Jakie prezenty wybieracie?
xoxo

Przeczytaj także

57 komentarze

  1. perfumy zawsze się przydadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten moment nie obchodzimy dnia mężczyzny. Ale mam w planach jakiś fajny prezent na urodziny dla mojego narzeczonego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same fajne propozycje. Ja zazwyczaj kupuje książki, albo kosmetyki, ewentualnie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy, czekoladki, portfel lub personalizowany prezent to moim zdaniem najlepsze pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy zawsze dobrym pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio postawiłam na praktyczny prezent wykonany własnoręcznie.
    Cieszył się niesamowicie z czego i ja miałam radochę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż z felg by się bardzo ucieszył, jednak nie jednokrotnie to dość spory wydatek i wolę pozostawić go na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. wprawdzie gadzety samochodowe to taki nietypowy inny prezent, ale moj by sie na bank ucieszyl.

    OdpowiedzUsuń
  9. mój chłopak byłby zachwycony gdyby dostał wymarzone alufelgi jednak to jest duży koszt

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja myślę, że perfumy to fajne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam butelkę ulubionego wina i zamierzam przyrządzić kolację dla dwojga, babcia zostanie z dziećmi :D kto wie jak dalej wieczór się potoczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z moim mężem zawsze jest trudno i przeważnie pytam go co chce, bo sama nigdy nie ogarnę. Ciężki orzech do zgryzienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne pomysły :-) perfumy to zawsze trafiony prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem tylko tyle, że taki dzień jak "dzień mężczyzny" istnieje, ale nie obchodzimy go z mężem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha znam jednego gościa, który ucieszyłby się wszystkimi prezentami świata do samochodu nawet felgami, który stawia te rzeczy ponad kobietę haha:D całe szczęście nie jest to mój mąż

    OdpowiedzUsuń
  16. My bratu kupiłyśmy koszule, a tacie perfumy :) Są bardzo zadowoleni!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, mężczyźni sobie wywalczyli swój dzień i bardzo dobrze. Mój będzie zadowolony z jakiegoś nietypowego piwka. XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze zapominam i tym swiecie ale w tym roku postaram sie pamietac ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne propozycje :) Ja planuję w tym roku podarować mojej drugiej połówce koszulę i personalizowany gadżet. Mam nadzieję, że przypadną mu do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja postawie na perfumy i wspólna kolacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. perfumy jak najbardzieeej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zapach dla faceta to idealny prezent

    OdpowiedzUsuń
  23. My obchodzimy dzień chłopca i jedno święto wystarczy😁 natomiast te pomysły można wykorzystać na więcej okazji💖

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę że perfumy będą zawsze udanym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  25. u nas perfumy górują, nawet mój sam powiedział, że chce perfumy i powiedział jakie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne pomysly ;) warto poczytac dla inspjracji

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe pomysły. Mój ukochany na pewno ucieszy się z nowej książki, która od dawna chciał przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mam jeszcze nic dla mojego Mężczyzny. Ale perfumy są bardzo fajnym pomysłem;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekolada :D
    Szczerze powiedziawszy nie obchodzimy zanadto wszelkich świąt, jeśli chcemy to coś kupimy ale raczej nie jest to zasada czy tradycja.
    Perfumy to zawsze dobra propozycja jeśli tylko znamy preferencje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zawsze kupuje perfumy bo to zawsze trafiony prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się pomysł z felgami jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne propozycje na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zawsze przypominam sobie o tym święcie dzień przed haha :D Ale wiem, że mojego męża ucieszy nawet głupi lizak. Woli by ktoś pamiętał niż wydawał kasę na prezenty. Choć zawsze staram mu się coś większego kupić.

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfumy jak zawsze są trafionym prezentem w przypadku mojego mężczyzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja generalnie tego swieta nie obchodzę i prezenty kupuje na dzien chlopaka, ale dzis byl wyjatek! Zrobilam mu niespodzianke, kupilam maly podarunek i zabralam na sushi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój mąż na pewno najbardziej ucieszyłby się z nowych felg. W końcu na wiosnę wypada zmienić opony na letnie, więc nowe felgi przydałyby się jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie obchodzimy z chłopakiem dnia mężczyzn, aczkolwiek perfumy to fajny pomysł na prezent, jednak mój facet jest wybredny i ma kilka swoich ulubionych zapachów, więc na nie się zawsze decyduję. Prezent DIY jest również mega, ale najlepszym prezentem według mnie jest zawsze jakaś rzecz związana z zainteresowaniem danej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  38. Alufelgi to świetny pomysł, dość nietypowy ale z pewnością ucieszylby niejednego mężczyznę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tym razem stawiam na perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne pomysły. Na pewno każdy fact by się z nich ucieszył. Na inne święta też się przyda ta lista :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzień Mężczyzny, to moje urodziny, dlatego świętujemy 30 września Dzień Chłopaka :) Ale z racji, że lubię robić drobne prezenciki mojemu R, to kupiłam mu wczoraj z tej okazji... Hot-doga na Orlenie z najlepszymi życzeniami hahahahahahahahahaha Wczoraj cały dzień byliśmy w trasie i to wydało mi się najbardziej odpowiednie haha a miało być coś słodkiego, ale głód wygrał :p

    OdpowiedzUsuń
  42. Uuu felgi brzmią świetnie, każdy facet by się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  43. podoba mi się to zróżnicowanie. dla mojego mężczyzny największą radochą są handmadey - np jakiś wyszukany obiad, albo już własno ręcznie nie zrobione , ale kupione gry komputerowe

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój mężczyzna właśnie kupił nowy samochód , więc ucieszyłby się z felg.

    OdpowiedzUsuń
  45. My nie obchodzimy ani dnia kobiet ani dnia faceta ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ciekawe te propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  47. Mój dostał pokrowce na siedzenia do auta :D

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie maż z nowej gry byłby najbardziej zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z wymienionych rzeczy tylko felgi :D Reszta dla mojego męża jest nieistotna, mogłaby nie istnieć :) Koszul nie nosi, chyba, że od wielkiego dzwonu (na pogrzeby i śluby haha).

    OdpowiedzUsuń
  50. My tego świata nie obchodzimy, Ale mój dostał czekoladę (z tego zawsze sie cieszy) i oczywiście życzenie od ukochanej! Uważam, że to jest najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  51. U nas książki są najlepszym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja zapomniałam o takim dniu. Jakoś tak niefajnie wyszło. Muszę poszukać czegoś dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  53. A mój dostal ladnie pachnacy krem :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Mój nie dostał nic, spędziliśmy miło razem czas.

    OdpowiedzUsuń
  55. Całkiem fajna lista! U mnie nr 1 jest zawsze dobra gra na kompa :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie opinie, wiadomości oraz czas poświęcony na czytanie mojej strony- tworzę ją dla Was! :-)