Nie masz pomysłu na prezent? Kup go - BirthdayBox openbox

10:57:00

Witajcie, Kochani.

Chyba każdemu z nas zdarzyło się kiedyś zupełnie nie mieć pomysłu na prezent urodzinowy. Setki odwiedzonych sklepów stacjonarnych i stron internetowych... jednak wciąż brakowało tego jednego, wyjątkowego prezentu. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jeden z najciekawszych moim zdaniem pomysłów, na jaki się natknęłam, a mianowicie pudełko Birthday Box. Tak, nazwa dobrze się Wam kojarzy - jest to urodzinowe pudełko niespodzianka, pełne wspaniałości z różnych kategorii, które ucieszyłyby chyba każdą kobietę. Ba, jest to dobry pomysł zarówno na urodziny przyjaciółki, jak i... swoje własne. ;)

Nie sposób nie przyznać, że już samo opakowanie boxa jest urocze - kolorowe i radosne, a taki właśnie powinien być dzień urodzin. Moje były 11 marca i zdradzę Wam, że jest to jeden z oryginalniejszych prezentów, jakie kiedykolwiek dostałam. W moje łapki wpadło pudełko w wersji basic.


Po otworzeniu dobrze zabezpieczonego pudełka na górnej jego klapie znalazłam spis wszystkiego, co znajduje się w środku i... już to zdołało mnie szeroko uśmiechnąć. ;)


#1 Perfumetka Pink Joy inspirowana zapachem Lacoste pink
Kocham słodkie i kobiece perfumy, a Lacoste pink znam już od wielu lat - muszę przyznać, że ten zapach niczym nie różni się od oryginału. Perfumetek w swojej kolekcji mam już kilka - lubię je za wygodę użytkowania w każdym miejscu - zmieści się ona w końcu w każdej torebce, w przeciwieństwie do całego flakonika perfum.




#2 Kosmetyczka Kylie
Zapewne narzekałabym, iż kosmetyczek mam już dziesiątki, jednak... tak ładnego okazu w swojej kolekcji jeszcze nie posiadam. Stylowa szata graficzna a do tego idealnie miękki materiał typu skóra kupiły mnie od razu. 


#3 Wielki srebrny balon - literka J jak Julia
Od razu przypomniały mi się dziecięce czasy, kiedy to byłam istną maniaczką każdego rodzaju nadmuchiwanych, kolorowych kształtów. Słodkie, prawda? ;) Postanowiłam zostawić go sobie na przyszłe urodziny i wówczas napełnić helem - 25 to już bowiem niebagatelna liczba. 


#4 Ozdobne ramiączka do stanika Lovees
Tak, tak i jeszcze raz tak! Myślałam, aby zakupić właśnie taki model już od dłuższego czasu, jednak nigdy nie mogłam się na to ostatecznie zebrać. Mam w swojej kolekcji trzy modele takich ramiączek, jednak - zamówione z Chin - odbiegają zdecydowanie jakością od tych bardziej znanych firm. Te wyglądają naprawdę zjawiskowo, wyróżniając dekolt przy każdej sukience. 


#5 Ring do telefonu
Nie posiadam jeszcze tego popularnego gadżetu w swojej kolekcji, tak więc i to jest dla mnie trafionym elementem zawartości boxa. Podoba mi się jego design.


#6 Urodzinowa herbatka
Kolejny miły element - zdradzę Wam do tego, że bardzo pyszny! Połączenie czarnej oraz zielonej herbaty i truskawek plus kolorowych ziarenek confetti zdecydowanie przypadło mi do gustu.


#7 Peeling kawowy o zapachu jagodowym Mr. Scrubber 
Jestem maniaczką wszelkiego rodzaju peelingów, a z tym, choć bardzo popularnym, nie miałam jeszcze nigdy styczności. Peelingi kawowe goszczą u mnie od niedawna i zdążyłam już wyrobić sobie o nich bardzo pozytywne zdanie, bowiem moja skóra jest po nich wprost aksamitnie gładka - myślę, że i ten mnie nie zawiedzie.


#8 Gąbka myjąca do twarzy Konjac
Ten element pudełka ucieszył mnie chyba najmniej, bowiem... zupełnie nie mam pojęcia, jakże tego cuda używać a moje nawyki mycia twarzy są już od dawna wyrobione i ciężko jest mi je zmienić. Myję twarz żelem lub pianką przy pomocy dłoni, ale, no cóż, będzie trzeba wypróbować. A nuż (widelec ;)) się przekonam?


#9 Szampon w kostce Bomb Cosmetics purple passion
I tak oto, Proszę Państwa, doszliśmy do największego i najciekawszego dla mnie odkrycia, jakie skrywało w sobie to pudełeczko. Od wielu lat jestem włosomaniaczką, jednak jak żyję nie widziałam szamponu w kostce. Podobno aby umyć włosy, należy ją zwilżyć, potrzeć dwukrotnie po włosach i wówczas umyć je pianą, która się wytworzy. Brzmi niczym magiczna sztuczka, prawda? ;) Nie mogę się doczekać pierwszego użycia.


To już wszystko, co znajdowało się w Birthday Boxie w wersji Basic. Jeśli chodzi o mnie, jestem w pełni zadowolona z tego prezentu, skrywającego w sobie właściwie kilka podarków pochodzących z różnych kategorii. Cieszę się, iż w żadnym razie nie jest to box czystko kosmetyczny, a taki, którego elementy są dobrane z dużą fantazją.

Co sądzicie o Birthday Boxie? Które rzeczy spodobały się Wam najbardziej?
xoxo

Przeczytaj także

95 komentarze

  1. Jak na wersję Basic to naprawdę nieźle. Ja chyba w zeszłym roku zamawiałam tą najbogatszą (nawet o niej pisałam posta) i też byłam bardzo zadowolona. chętnie zamówiłabym drugi raz, tylko się trochę obawiam, że mi się produkty zdublują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega to pudełko! Podoba mi się bardzo i zawiera produkty, których sama na pewno bym sobie nie kupiła, a fajnie byłoby je mieć :d Fajna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to świetna alternatywa dla prezentu :D Zawartość jest owiana tajemnicą, zmienna, więc na dobrą sprawę, nie wiemy czego się spodziewać :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny box, dobra opcja jak nie ma się pomysłu na prezent.
    Ten peeling kawowy o jagodowym zapachu brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, rewelacja!!! właśnie zamówiłam sobie ten box i mam nadzieję, że w moim zestawie też znajdzie się ta cudowna kosmetyczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł ;) Może uratować w ostatniej chwili ;) Ale trzeba uważać, bo nigdy nie wiadomo czy trafi się w gust osoby obdarowanej ;) Chociaż nigdy nie ma takiej pewności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Na pewno ułatwi sprawę wybierania prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo i taki prezent mogłabym dostać na swoje urodziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś. To fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysł ! słyszalam o tych boxach, ale nie miałam okazji testować. może sobie kupię taki na urodziny ;D !

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajny pomysł na pudełko, ale znowu zawartość nie do końca moja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o takich boksach urodzinowych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny ten box :) Super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no a ja w maju mam urodziny. Zastanawiam się komu podesłać to pudełko jako pomysł :) uwielbiam niespodzianki więc była by to świetna sprawa zwłaszcza że zawartość wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No cudowny pomysł, super produkty zebrane w całość, rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na prezent ;-) tajemnicze pudełko i niespodzianka w środku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jara mnie ten balonik! Świetny pomysł - i ogromna przyjemność z takiej niespodzianki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jednak wolę kupić komuś prezent, taki box nie zawsze będzie się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten box kusi mnie od dawna, może ktoś mi sprezentuję na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pudełka niespodzianki:) Lubię je też produkować jako prezenty dla kogoś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. a mi sie akurat zawartosc tego pudelka nie podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś sobie sprawię go na urodziny..Może w tym roku!?🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta kosmetyczka jest bombowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ucieszyla bym sie z takiego prezentu. W koncu to cos innego niz typowy podarunek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spotkałam się już kiedyś z tym boxem i uważam go za super pomysł, a także wygodę

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem jest to genialna opcja wtedy gdy nie mamy żadnego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super pomysł na prezent! Tez bym chciała dostać coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę że taki Boks to bardzo Fajna sprawa jeżeli faktycznie nie mamy pomysł aby kupić komuś prezent samodzielnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach widziałam już ten box u dziewczyn i mam na niego mega ochotę świetna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł i zawartość :) Na urodziny na pewno podrzucę ten patent mojemu mężowi - albo sama z niego skorzysyam, nie czekając na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  31. to pudełko to niezły pomysł na prezent, taki gotowiec

    OdpowiedzUsuń
  32. Uważam, że takie pudełka to naprawdę super pomysł, zwłaszcza jeśli nie znamy osoby którą chcemy obdarować i ciężko nam przewidzieć co jej się spodoba, a co nie :))

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  33. Takim pudelkiem można się pokazać 😉

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciezko jest trafic w kogos gusta, ale jsk dla mnie super sprawa i roznorodnosc. Ja bylabym z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny box. Ten szampon mnie ciekawi. W moim rowniez byla swietna zawartość

    OdpowiedzUsuń
  36. Super twn box! Muszę pomyśleć nad zakupem!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny taki pomysł na prezent. Musze wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe.. ale ja jednak wolę podarować przemyślany , praktyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Byłabym bardzo zadowolona żebym dostała taki box.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny box chociaż ja gdy nie mam pomysłu wolę dać pieniążki i osoba sobie kupi co będzie chciała i będzie zadowolona :)

    Mam dla Ciebie jak i wszystkich kupujących 20% zniżki w sklepie https://lagres.pl/ wystarczy podać kod happyend20
    Życzę udanych wiosennych łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cały box bardzo mi się podoba. Super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta kosmetyczka jest przepiękna, nigdy nie słyszałam o tym BOXie, muszę koniecznie sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  43. mam w tym miesiącu urodziny, to byłby dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajne takie pudełko, szczególnie na prezent :)niespodzianki zawsze są mile widziane i wyczekiwane z emocjami :)śliczna kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, świetny pomysł z takim birthday boxem >3

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny pomysł i w sumie oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawartość tego pudełka jest całkiem całkiem,sama marze o tym by kiedyś dostać taki box :) bardzo podoba mi się ten ring, a ten peeling od dawna mnie intryguje wiec byłabym zadowolona gdybym go dostała

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajna zawartość tego pudełka :) Zamówię chyba takie mojej koleżance na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Podobają mi się takie boxy :D ten także wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajne pudełko :) Jestem pod wrażeniem zawartości :) Super że będziesz miała okazję poznać szampon w kostce, brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale rewelacyjne pudełko! Bardzo bym się ucieszyła, gdybym dostała takie na urodziny. Rzeczywiście świetny patent na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  53. Rzeczywiście barzo fajny pomysł z takim boxem.

    OdpowiedzUsuń
  54. Teraz żałuję że nie kupiłam sobie tego boxa haha, a miałam 2 dni temu urodziny! Za rok na pewno się skusze. Polowalam na te kosmetyczka! Bardzo mi się podoba. I także lubię wszelkie balony. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  55. oryginalnie na pewno:) ale ja i tak wolałabym perfumy zwykłe;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Pierwszy raz spotykam się z tym pudełeczkiem, ale jest to na prawdę świetny pomysł na prezent! Teraz będę już o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Szkoda, że nisko spersonalizowane :(

    OdpowiedzUsuń
  58. Nigdy nie miałam okazji poznać tego pudełka. Myślę, że to świetny pomysł na prezent. W ten sposób na pewno sprawimy radość drugiej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Chyba kupię przyjaciółce w maju, bo to naprawdę fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z pewnością świetny pomysł na prezent, sama się nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny pomysł :) mysle nad czerwcowa edycja..

    OdpowiedzUsuń
  62. Osobiście bym nie była zadowolona ale ja to wyjątkowa marudna i wymagająca bestia :D Natomiast moje kumpele niektóre by szalały z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja mam szampon w kostce z Lush i wystarczy go w ręce rozpienić i pianę nałożyć na włosy, podejrzewam, że ten może działać tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny pomysł, bo w pudełku mamy kilka rzeczy, a nie jedną jak to bywa przy prezentach. Ja sama lubię robić koleżankom takie prezenty, kilka kosmetyków i gadżetów, więc zawsze jest szansa, że trafi się w gust:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Atomowabrawurka7 kwietnia 2018 05:47

    Szkosa ze moja przyjaciolka miala juz urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  66. Co roku dostaję tego boxa na urodziny takie fajny prezent od męża

    OdpowiedzUsuń
  67. Niewątpliwie to fajny pomysł nie wymagający żadnego nakładu od osoby, która go podaruje. Jednak właśnie z racji takiej różnorodności w środku wydaje mi się nie właściwy i sama bym tego akurat pudełka nie podarowała. Raczej bym się zainspirowała i zrobiła coś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeszcze nie miałam okazji poznać tego pudełka osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Przyznam, że fajnie by było dostać taki urodzinowy box! ;>

    OdpowiedzUsuń
  70. Z roku na rok coraz trudniej jest wymyślać prezenty dla najbliższych. Chciałoby się być oryginalnym i się nie powtarzać. Takie pudełka to świetny i bardzo oryginalny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Muszę pokazać twój post mojemu mężowi. Będzie wiedział, co mi kupić na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  72. taki box to świetny pomysł na prezent i sama chciałabym dostać taką niespodziankę na urodziny! ❤ każda rzecz mega mi się podoba, a zwłaszcza peeling kawowy o zapachu jagodowym i szampon w kostce, który bardzo mnie zaskoczył, bo też nie słyszałam nigdy wcześniej o takim cudeńku :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny pomysł na prezent dla przyjaciółki czy choćby Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Wooow. Jaka ciekawa opcja. Jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Sama chętnie przygarnęłabym taki BOX - zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja chyba najbardziej cieszyła bym się z kosmetyczki, jest MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  77. O to juz wiem o co poproszę na swoje urodziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny prezent. A szampon w kostce jest faktycznie zadziwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja się na swoje urodziny czaję sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Naprawdę fajna zawartość, muszę pamiętać o tym pudełku w razie urodzin przyjaciółek :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystko fajnie, ale ja mam wrażenie, że "to już było". Pomysł fajny, naprawdę mega mi się podoba, ale zawartość tutaj jest moim zdaniem - słaba.

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie powiem kosmetyczka z tego pudełka całkiem fajna jest, super pomysł na prezent zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Super pomysły! Ja wlaśnie szukam inspiracji bo moja przyjaciolka ma urodziny, myślałam o zegarku przeglądałam już różne oferty i np. Miugo ma teraz promocje gdzie do zamówienia przychodzi tez zestaw upominków, myślę że będzie to praktyczny i efektowny prezent, ale pomyślę jeszcze nad czymś z powyższych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  86. Cal9sc bardzo mi się podoba. Każdy produkt tworzy świetny zestaw i wszystko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  87. Pomysł jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Taki box to ja poproszę! Jest świetny, spodobałaby mi się jego zawartość:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie opinie, wiadomości oraz czas poświęcony na czytanie mojej strony- tworzę ją dla Was! :-)